Педагогическа ситуация по Околен свят
Образователни цели:Стимулиране на детското мислене и въображение;
Актуализиране спомена на децата за любими книжки и герои;
Възпитаване на грижовно отношение към книжките;
Възпитаване на уважение към тези, които създават приказки и пишат книжки.
Денят ни започна с разговор.Вече добре се ориентираме и можем да назовем дните на седмицата, месеца, сезона, датата. Познаваме цифрите, измисляме думи, отнасящи се за времето, рисуваме времето.
Разбираме, че ще си говорим за книжките и се радваме - всеки може да сподели собствен опит за приказките. Тея раздава карти. Всяка карта показва за какво ще разказват децата. Картата с пате показва, че този, който я притежава, ще разказва за любимата си приказка за животни, а този, който изтегли вълшебна пръчица - вълшебна приказка. 5 групи приказки можехме да посочим и всеки по нещо сподели с останалите. Чрез броилка Хриси определя от къде ще започне представянето на любимата приказка.
Откриваме и Лисицата - скрила се е в къщичката на Зайо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар