петък, 8 януари 2016 г.

Кой звук е първи в думата

Образователно направление: Български език и литература
Образователно ядро: Звукова култура

Вид на ситуацията: Задължителна нерегламентирана ситуация
Цели: Възприемане и произнасяне на определен звук в началото на думата.
Определяне на конкретен звук в началото на думата.
Продуциране на думи с определен звук в началото на думата.Разпознаване  знак на буква и назоваване.
Очаквани резултати: Детето правилно интонира определен звук в началото на думата.Разграничава и отделя определен звук в началото на думата.
Съставя думи с определен звук в началото на думата.
Разпознава буква и я назовава.

Педагогическа технология:
Форма –ЗНС , ОС – БЕ
Методи: онагледяване, назоваване, интониране, графични упражнения, игрови похвати, оцветяване, игри.
Средства- демонстративен материал, худ. текст, графичен материал.

Интегративни връзки: Социален свят, Игрова култура
"Защо кончето кара каруца?"
"Кралят може ли да куца?"
"С кирка ли къртицата копае?"
"На цвят калинката каква е?"
" Игра със зар" - 
работа в групи с водещи на играта, които се грижат за реда и представят резултатите. 







 Всеки играч хвърля зара, назовава изображението , открива ли звука "к" в думата, къде се намира - в началото, в средата или в края на думата. 








 Графично упражнение - свържи изображението с буква "К"







 "Игра с топка" 
С к измислих: колело- 
колко лесничко било! - 
кон, кебапче , козунак.
Спирам тука- ти си пак!
 Картини - загатки - оцвети парченцата с точки и ще получиш буква.














Няма коментари:

Публикуване на коментар