ОН "Български език и литература"
Образователни цели:
- Обогатяване и семантизиране на детския речник- назоваване на предмети, лица, качества, действия.
- Образуване на единствено и множествено число на съществителните имена.
- Съставяне на прости изречения
Всеки от нас държи картинка - оцветихме ги преди закуска. Петър разпознава какво е нарисувано - букви. Далия също познава някои букви.
Измисляме думи - с това всички се справяме.
"Аз имам една мравка." "Аз имам две мравки""Ние имаме много мравки"
Игрите продължават.
Назоваваме букви и думи. За какво са ни те? За да разговаряме, за да четем книги.
Как ли се образуват думите?
Така - буквите се подреждат една след друга, но аивн не е дума, която разбираме.
Това вече е дума, която разбираме.
Играем на "Нещотърсачи" - любимата игра на Пипи. Вървим по стъпките и очакваме сигнал. Всеки ще погледне има ли картинка под стъпката му и ще я назове.
Продължаваме с игрите.
"Кой може тъй с ръка на главичка?" ..... аз мога тъй....
Весела детска игра- слушаме я за първи път.
Всеки показа едно носле,една глава, една брада, а всички ние показахме много нослета, глави, бради- продължихме с игра "Едно и много" и "Намери си другарчето".
"Аз имам една мравка." "Аз имам две мравки""Ние имаме много мравки"
Конструираме изречения.
И още една - "Нещо червено, нещо дървено ......"
Няма коментари:
Публикуване на коментар