четвъртък, 9 октомври 2014 г.

"Плодове и зеленчуци"

Четвърто равнище на педагогическата ситуация - елементарни опити за установяване на вкус, мирис, плътност.


"Да вдигне ръка този, който обича плодовете и зеленчуците"




                          Какво имаме в кошничката?Да ги назовем и разделим. 





       Подбираме тези,  които ще опитваме. Първо правило - плодовете и зеленчуците трябва да се измият преди употреба  


"Много сме сръчни!!!!"





"Започваме с приготвянето на парченцата.Морковът се реже трудно, не е сочен, но е вкусен."



Чушката е по-мека и лесно се реже.






















                                           "Нищо не виждам.Какво ли ще опитам сега?"
"Беше сладка ябълка.Сега аз ще избера парченце,  а Вили ще го вкуси и ще се опита да го разпознае.Ще опише с думи какво е усетил.

                   Вили ще "нахрани" Сами и така всички ще изпробваме 






След хапването ето ни отново заети - сгъваме , режем, лепим - не е лесно.
                                  Ще направим пликче за картинки











Няма коментари:

Публикуване на коментар